Klantenservice



Aanmelden en account

Het aanmelden bij BUS is simpel, je registreert jezelf eenvoudig online. In je account vind je alle informatie over je orders, facturen en gegevens. 


Nee, BUS levert uitsluitend aan KVK-geregistreerde bedrijven. Tijdens het registratieproces controleren we je KVK-nummer.
Ja, ook verenigingen kunnen klant worden bij BUS. Ons online registratieproces vereist echter wel een KVK-nummer. Als je contact met ons opneemt, helpen we je verder.
Ja, in veel gevallen kun je ook buiten Nederland klant worden. Bedrijven in het buitenland kunnen zich echter (nog) niet online registreren. Als je contact met ons opneemt, helpen we je graag verder!
We controleren inderdaad of je KVK-nummer al bestaat in onze database. Als dat zo is, kan de collega die al een account heeft jou toegang geven. Mocht je niet weten welke collega er in kan loggen, neem dan even contact met ons op.
Geen probleem! Je kunt eenvoudig je wachtwoord resetten door op 'Wachtwoord vergeten' te klikken onder 'Aanmelden'. Onze medewerkers helpen je graag verder als het niet lukt, maar ze kunnen in verband met privacy je wachtwoord niet inzien.
Na het inloggen ga je rechtsboven naar 'Mijn account'. Vervolgens ga je onder 'Gegevens' naar 'Gebruikers' om een nieuwe collega toe te voegen.
Voor ieder account is een e-mailadres noodzakelijk. In verband met strenge wetgeving rondom privacy en informatiebeveiliging, kunnen we geen andere inlognamen toestaan. Als je binnen je bedrijf niet werkt met persoonlijke e-mailadressen kun je uiteraard wel 1 account delen.


Staat jouw vraag hier niet tussen of heb je naar aanleiding van bovenstaande antwoorden een vraag? Neem dan gerust contact met ons op!

info@bus.nl 088-3831000