Klantenservice



Retour en garantie

We doen ons best om je producten zo goed mogelijk te leveren. Toch komt het wel eens voor dat je product niet helemaal is zoals verwacht. Uiteraard helpen we je dan graag verder.


Ja, dat kan. Artikelen kunnen binnen een bepaalde termijn retour gestuurd worden, mits ze ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Neem contact op met ons op voor de retourinstructies en voorwaarden.
Veel machines hebben standaard fabrieksgarantie. Voor sommige merken of modellen is het mogelijk om extra garantie aan te schaffen of te registreren voor verlengde garantie. Vraag gerust naar de mogelijkheden bij aankoop of neem contact op met onze serviceafdeling.

Metabo: https://portal.metabo-service.com/nl-NL/
Makita: https://www.makita.nl/service-en-garantie.html
Milwaukee: https://warranty.milwaukeetool.eu/nl-nl/home
Fein: https://fein.com/nl_nl/service/3-jaar-fein-plus-garantie/
Euroboor: https://www.euroboor.com/nl-nl/support/registreer-je-machine/
Bosch: https://www.bosch-diy.com/nl/nl/service/garantie
Panasonic: https://www.panasonic-powertools.eu/nl/construction/garantie-verlenging
Hikoki: https://hikoki-powertools.eu/nl/nl/service/garantie-registratie/
Facom: https://www.facom.com/support/warranty
Neem zo snel mogelijk contact met ons op. We beoordelen of het defect onder garantie valt en zorgen voor een passende oplossing: reparatie, vervanging of terugbetaling — afhankelijk van de situatie en garantiebepalingen.
Dat lossen we graag snel voor je op. Neem contact op met ons, dan zorgen we voor een correcte nalevering of omruiling van de foutief geleverde artikelen.
Controleer eerst of de bestelling in meerdere zendingen geleverd kan worden. Is dat niet het geval? Neem gerust contact met ons op, dan zoeken we het uit en zorgen we voor een snelle nalevering.


Staat jouw vraag hier niet tussen of heb je naar aanleiding van bovenstaande antwoorden een vraag? Neem dan gerust contact met ons op!

info@bus.nl 088-3831000