Klantenservice



Verzending en bezorging

Na je bestelling gaan we gelijk aan de slag om je bestelling compleet te krijgen. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.


Alle bestellingen boven de 150 euro worden kosteloos bij je bezorgd. Onder de 150 euro betaal je 9 euro orderkosten als je telefonisch of per e-mail bestelt. Als je online bestelt, betaal je 5 euro orderkosten.
De actuele levertijd van ieder product vind je op iedere productpagina. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.
Je kunt de actuele levertijd van je backorder vinden in je account. Na het inloggen ga je naar 'Orders' om de actuele levertijd te vinden.
We doen ons transport deels zelf en werken daarnaast samen met een aantal transporteurs. We kunnen vooraf niet zeggen welke transporteur je bestelling komt bezorgen.
Bij bestellingen onder de 150 euro rekent BUS orderkosten. Hierin zit een bijdrage voor de levering van je bestelling, maar ook logistieke- en administratieve kosten.
Ja, sommige artikelen worden rechtstreeks door onze leverancier bij je bezorgd. Dit is beter voor het milieu en we besparen kosten voor de op- en overslag.
Ja, BUS bezorgt ook verder dan de eerste deur. Als je hier gebruik van wilt maken, willen we je vragen om even contact met ons op te nemen.
Ja, BUS biedt ook levering aan binnen tijdvakken. Neem hiervoor gerust contact met ons op.


Staat jouw vraag hier niet tussen of heb je naar aanleiding van bovenstaande antwoorden een vraag? Neem dan gerust contact met ons op!

info@bus.nl 088-3831000